Jak mieć bardziej płaski brzuch w tydzień

belly-2473_640.jpg, Apr 2021

Masz duże wydarzenie, wzdęty brzuch i tylko tydzień, aby brzuch był tak płaski, jak to tylko możliwe. Uzyskanie płaskiego brzucha w ciągu zaledwie tygodnia to ambitny cel, ale trzymanie się ścisłego harmonogramu może pomóc Ci poprawić sylwetkę. Pod koniec tygodnia możesz zastosować kilka sztuczek związanych ze stylem i postawą, aby Twój brzuch wyglądał bardziej płasko na wielki dzień.

Krok 1


Uczyń wodę numerem jeden. Zawsze musisz pić wodę, ale może to być szczególnie ważne podczas próby ułożenia żołądka. Kiedy pijesz wodę, pomagasz swojemu organizmowi utrzymać odpowiedni poziom płynów, zatrzymując zatrzymywanie wody (główna przyczyna wzdęć żołądka) i czujesz się pełny, więc chcesz ogólnie jeść mniej. Woda rozkłada również tłuszcz na energię i dostarcza składniki odżywcze do mięśni, aby pomóc w utrzymaniu metabolizmu.
Dodaj plasterki cytryny, pomarańczy lub ogórka do wody, aby dodać trochę smaku. Możesz także spróbować ziół i kwiatów, takich jak mięta lub werbena cytrynowa.
Obraz zatytułowany Uzyskaj płaski brzuch w tydzień

Krok 2

Przejdź do zielonej herbaty. Oprócz licznych zalet, zielona herbata może również twierdzić, że pomaga redukować tłuszcz z brzucha dzięki zawartym w niej przeciwutleniaczom, tak zwanym katechinom. Aby uzyskać dodatkową moc spalania tłuszczu, wypij łyk zielonej herbaty przed ćwiczeniami.
Obraz zatytułowany Uzyskaj płaski brzuch w tydzień

Krok 3

Wymieszaj smoothie. Koktajle to świetny sposób na utrzymanie nawodnienia i mogą przyczynić się do bardziej płaskiego brzucha. Robiąc smoothie z arbuza, korzystasz z aminokwasu zwanego argininą, który znajduje się w arbuzie. Badanie w Journal of Nutrition wykazało, że arginina może zmniejszać tkankę tłuszczową i zwiększać masę mięśniową.

Krok 4

Dodaj imbir. Imbir pomaga uspokoić przewód pokarmowy i zmniejszyć gazy. Dodaj trochę świeżego, startego imbiru do zielonej herbaty lub ugotuj posiekane kawałki korzenia, aby zrobić herbatę imbirową.
Obraz zatytułowany Uzyskaj płaski brzuch w tydzień

Krok 5

Pij herbatę miętową. To nie przypadek, że wiele restauracji oferuje po posiłku mięty pieprzowe - mięta pieprzowa jest środkiem wspomagającym trawienie. Zaparz herbatę miętową lub dodaj liście mięty do wody lub zielonej herbaty.
Obraz zatytułowany Uzyskaj płaski brzuch w tydzień

Krok 6

Trzymaj się z dala od alkoholu. Jeśli chodzi o poszycie żołądka, alkohol nie jest twoim przyjacielem. W rezultacie twoje ciało gromadzi więcej tłuszczu, który jesz i spala do 36% mniej tłuszczu niż normalnie. Może również hamować produkcję hormonów spalających tłuszcz w organizmie. 
Obraz zatytułowany Uzyskaj płaski brzuch w tydzień.

Krok 7

Unikaj napojów gazowanych i fermentowanych. Napoje te zawierają gaz, a kiedy je spożywasz, w układzie jelitowym powstaje gaz, powodując obrzęk i wzdęcia żołądka.
Obraz zatytułowany Uzyskaj płaski brzuch w tydzień

Krok 8

Powiedz „nie” sorbitolowi. Sorbitol to sztuczny słodzik występujący w niektórych dietetycznych napojach gazowanych. Chociaż dodaje słodyczy bez dodawania kalorii, problem polega na tym, że nasze ciała mają problemy z trawieniem tej substancji. Nie tylko niektóre napoje gazowane zawierają sorbitol, ale także jogurt, żywność o obniżonej kaloryczności, guma do żucia i słodycze.

Więcej porad znajdziesz tutaj: https://aquateam.tychy.pl/

Add ping

Trackback URL : https://dotykpiekna.stargard.pl/index.php?trackback/15

Page top